سوابق اجرایی

شرکت سامان گستر از بدو تاسیس و ثبت خود (سال 1382) در حوزه ی عمرانی فعالیت خود را آغاز نمود و به تدریج و به یاری الطاف خداوند زمینه ومحدوده ی جغرافیای فعالیت شرکت رو به گسترش نهاد. در زیر خلاصه ای از سوابق اجرایی شرکت را مشاهده می نمایید :                             



-         در ابتدای امر با عقد قراردادهایی با تعاونی های مسکن، ساخت و تحویل مجموعه بلوکهای ساختمانی به انجام رسید و همزمان توزیع و اجرای پوشش های صنعتی در سوله های کارخانجات به منظور تأمین فاکتور های ایمنی و بهداشت محیط های تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

-         در سال 1384 علاوه بر فعالیت های قبلی طراحی و اجرای معماری داخلی سالنهای همایش و مراکز فرهنگی آغاز گردید که چندین سالن همایش و آمفی تئاتر و ... در استان کرمانشاه و شهر سلیمانیه عراق اجرا و تحویل داده شد.

-         در سال 1390 فعالیت شرکت در حوزه ی راهسازی و محوطه سازی نیز آغاز شد.که در معادن، دانشگاه ها و مراکز تفریحی و تاریخی پروژه های متعددی با موفقیت به انجام رسید.

-         از سال 1393 شرکت همکاری خود را به صورت مشارکتی، سرمایه گذاری و مدیریتی با شرکت های دانش بنیان در حوزه ی عمرانی آغاز نمود.

-         از ابتدای سال 1395 نیز شرکت فعالیت خود در زمینه ی نقشه برداری ، طراحی در کلیه ی حوزه های مسبوق به سابقه را در دستور کار قرار داده است.