الف)ابنیه:

 هم اکنون سامان گستر با همکاری چند دفتر مهندسی در بخش خصوصی مجری پروژه های ساختمانی در استان کرمانشاه است و به طبع در همین راستا با شرکت در مناقصات عمومی و محدود به صورت روز افزون در حال افزایش سهم خود در بازار است.

 

ب)معماری داخلی:

 1. سالنهای همایش و کنفرانس :

این شرکت با بیش از ده سال سابقه مدون در این حوزه به عنوان اولین شرکت در غرب کشور شناخته میشود که در طراحی و اجرای سازه های مربوط به آمفی تئاتر مخصوصا سازه های بارکف و نیز کف های کاذب دارای سابقه است و در طراحی و اجرای معماری داخلی سالن هایی از این دست هم از لحاظ بصری و هم از لحاظ فنی و اصول معماری صاحب نظر است. سامان گستر پارس در خصوص سیستم های نور پردازی از جمله نورهای مستقیم و مخفی و پروژکتور های تخصصی و همچنین سیستم های صوتی وتصویری و پروژکشن و نیز سیستم های کنفرانس تخصص داشته و به عنوان تنها نماینده غرب کشور در نمایشگاه های داخلی و خارجی حضور فعال دارد.

 

2. معماری داخلی کلاسیک و لوکس منازل مسکونی:

در سالهای اخیر با بالا رفتن سطح استانداردهای کمی و کیفی در زیبایی و راحتی منازل مسکونی و تغییر سبک زندگی، خانواده ها اهمیت معماری داخلی را در آرامش خود و بالندگی ذهن کودکان درک نموده اند.

این امر شرکت را بر آن داشت تا با جمع آوری کلکسیونی کامل در سایت اینترنتی sgpgroup.ir  ، مشتریان مطابق سلیقه خود در طراحی سهیم باشند و طرح اجرا شده بیشترین انطباق را با خواست مشتری داشته باشد.

 

ج)محوطه سازی:

شرکت سامان گستر از سالهای اولیه ی تاسیس خود در پروژه های محوطه سازی سهیم بوده که از آن جمله میتوان به زیبا سازی حاشیه ی زاینده رود و محوطه سازی شهرک های صنعتی نام برد.درحال حاضر نیز این شرکت در زیبا سازی و محوطه سازی دانشگاهها و مراکز تاریخی و تفریحی با جدیت مشغول به ارائه خدمت میباشد که این امر در راستای یکی از اهداف راهبردی شرکت که صیانت از محیط زیست و سلامت جامعه است قرار دارد.سامان گستر به رضایت کارفرمایان در این حوزه به خود میبالد.

 

د)مقاوم سازی سازه ها:

اگرچه شرکت سامان گستر از دید معیارهای حقوقی وثبتی دانش بنیان نیست اما همواره دانش محور بوده و به یاری خدا خواهد ماند و درهمین راستا همکاری خود را با شرکت لرزه بدلکار آغاز نموده است. شرکت لرزه بدلکار به عنوان یک شرکت مشاور و دانش بنیان پیشرو و اقدام به ثبت اختراع و تولید بالشتک های الیافی و میراگرهای ویسکو الاستیک نموده است که حاصل سالها مطالعات در داخل و خارج کشورمیباشد . همچنین این شرکت به عنوان مشاور در زمینه ی مقاوم سازی سازه ها در برابر زلزله فعالیت میکند . شرکت سامان گستر در جایگاه یک شرکت هلدینگ، تبلیغات و توزیع این محصولات را بر عهده دارد و حوزه ی عمرانی شرکت علاوه بر مشاوره های اولیه، مقاوم سازی اجرای پروژه های تحت مشاوره ی شرکت لرزه بدلکار بر عهده دارد.